HB plakatW imieniu Koła Naukowego Socjologiczno-Antropologicznego serdecznie zapraszamy na pierwszą edycję Human Business - projektu, który ma na celu wprowadzenie studentów kierunków humanistycznych i społecznych w sferę biznesu oraz możliwość zdobycia umiejętności przydatnych na współczesnym rynku pracy. Impreza ma być okazją do porozmawiania o tym, jakie kompetencje liczą się na rynku pracy i w jakich branżach humaniści mogą się rozwijać. Zaproszeni przedsiębiorcy, patronujący wydarzeniu, nie tylko ocenią przydatność już nabytych umiejętności, ale powiedzą także, czego będą oczekiwać od studentów po zakończeniu edukacji, w procesach aplikacyjnych i późniejszych warunkach pracy. Program wydarzenia to także szkolenia dla studentów z zakresu: PR, zarządzania przedsiębiorstwem oraz pozyskiwania środków na prowadzenie własnej działalności.

DZIEŃ PIERWSZY - 22.03.2016

PANELE DYSKUSYJNE Będą odbywać się w Auli UwB sala 94

  • 10:30-12:00 Nowatorskie strategie zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach. Prelegenci: Dr Wojciech Nagel; Dr Mariusz Citkowski; Mirosław Leśniewski; Damian Cieślukiewicz.
  • 12:15-13:45 Rola kwalifikacji humanistycznych i społecznych w biznesie Prelegenci: Prof. Jan Poleszczuk; Dr Katarzyna Sztop-Rutkowska; Maciej Kochański Przerwa obiadowa
  • 15:00-16:30 Młody przedsiębiorca w Polsce - dlaczego warto spełniać swoje marzenia. Prelegenci: Jakub Wronkowski, Kinga Borowiec; Karolina Szlęzak, Joanna Borowska; Krzysztof Kosmowski.

DODATKOWO logo HB

  • 10:00-17:00 EXPO - wystawcy zainteresowani współpracą ze studentami przedstawią swoją ofertę - promocja staży, praktyk, programów rozwojowych i szkoleń dla studentów; spotkania z przedstawicielami organizacji studenckich oraz kół naukowych

DZIEŃ DRUGI - 23.03.2016

SZKOLENIA

  • 9:40-11:20 "Firma bez ZUS" - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
  • 9:40-12:50 "Marka Osobista" - PZU
  • 9:40-11:20 Pozyskiwanie środków zewnętrznych - efektywne przygotowanie narzędzi współpracy - Parlament Studentów RP

 

Serdecznie Zapraszamy !!!

+ LINK https://www.facebook.com/events/1675909582668679/